Eventy ułatwiające kontakty sprzedawców i kupujących lub budujące znajomość marek, produktów i usług (road shows i inne).
Eventy marketingowe/produktówki
Statystyki odnośnie rozwoju trendu jakim jest boom na event marketing są imponujące.
55% firm z sektora B2B wydaje na imprezy ponad 21% swoich budżetów marketingowych.
Planowanie eventów w sektorze B2B zajmuje firmom średnio od 5 do 8 tygodni.
68% marketerów B2B zgadza się, że eventy pomagają pozyskiwać stosunkowo najwięcej potencjalnych klientów.
50% marketerów twierdzi, że ich główną motywacją organizowania eventów jest generowanie leadów, sprzedaż i budowanie społeczności (świadomość społeczna i popularyzacja marki).
Zaangażowanie odbiorców w sprawy bezpośrednio z nimi związane to świetny sposób na rozkręcenie kampanii. Organizując event marketingowy/produktowy, możesz wspierać silne relacje z klientami, jednocześnie podnosząc świadomość marki swojej firmy
Współpraca z innymi może sprawić, że Twoja marka dotrze do szerszej publiczności. Nie bój się współpracować i otwierać na nowe!
Wydarzenie powinno być wypełnione różnymi działaniami, aby uczestnicy mogli być całkowicie zanurzeni w Twoim świecie.
Najważniejsze to zaprezentować w jaki sposób produkt lub usługa Twojej firmy mogą uczynić czyjeś życie łatwiejszym i skuteczniejszym. Bach Activity robi to w wciągający sposób.