Eventy marketingowe

Eventy ułatwiające kontakty sprzedawców i kupujących lub budujące znajomość marek, produktów i usług (road shows i inne).

Eventy marketingowe/produktówki

Statystyki odnośnie rozwoju trendu jakim jest boom na event marketing są imponujące.
  • 55% firm z sektora B2B wydaje na imprezy ponad 21% swoich budżetów marketingowych.
  • Planowanie eventów w sektorze B2B zajmuje firmom średnio od 5 do 8 tygodni.
  • 68% marketerów B2B zgadza się, że eventy pomagają  pozyskiwać stosunkowo najwięcej potencjalnych klientów.
  • 50% marketerów twierdzi, że ich główną motywacją organizowania eventów jest generowanie leadów, sprzedaż i budowanie społeczności (świadomość społeczna i popularyzacja marki).

Zaangażowanie odbiorców w sprawy bezpośrednio z nimi związane to świetny sposób na rozkręcenie  kampanii. Organizując event marketingowy/produktowy, możesz wspierać silne relacje z klientami, jednocześnie podnosząc świadomość marki swojej firmy

  • Współpraca z innymi może sprawić, że Twoja marka dotrze do szerszej publiczności. Nie bój się współpracować i otwierać na nowe!
  • Wydarzenie powinno być wypełnione różnymi działaniami, aby uczestnicy mogli być całkowicie zanurzeni w Twoim świecie.
  • Najważniejsze to zaprezentować w jaki sposób produkt lub usługa Twojej firmy mogą uczynić czyjeś życie łatwiejszym i skuteczniejszym. Bach Activity robi to w wciągający sposób.